Door: Redactie - 4 november 2021 |
We staan aan de vooravond van een nieuwe editie van de Packaging Innovations beurs. Een editie waar met veel aandacht naar wordt gekeken. Het hoogwaardige kennisprogramma, waar het event altijd om bekend staat, puilt op 17 november letterlijk uit. Aan sprekers geen gebrek, waarbij vrijwel alle painpoints, trends en ontwikkelingen in de markt op woensdag 17 november al aan bod komen.
De aftrap van een nieuwe editie van de Packaging Innovations beurs kent het thema ‘Business, People, Planet’ en wordt mede mogelijk gemaakt door Mezzo. Als moderator Rijk van Korlaar laat hij zich verrassen door Generous Minds, Pieter Pot en Philips. “Ik luister graag naar de verschillende verhalen die in de drie sessies aan bod komen. Wetende dat er door voortschrijdend inzicht morgen de logische routes van vandaag, onlogische routes kunnen worden”, aldus van Korlaar. Rustig wakker worden is niet mogelijk tijdens de sessie ‘Lullen & Poetsen: innovation and design for sustainable packaging’ van Generous Minds. Pieter Pot gaat vervolgens in op een nieuw circulair verpakkingsmodel en Philips neemt je mee in ‘the journey to (more) sustainable packaging’.
FONK media heeft zich voor het derde editie op rij verbonden aan de Packaging Innovations beurs en presenteert op 17 november bij Taets Amsterdam een sprekersprogramma waarin out of the box denken, sustainability en in het verlengde daarvan commercieel succes centraal staan. FONKs hoofdredacteur Nicolette Hulsebos zal deze middag hosten, maar wordt hierin bijgestaan door de experts van D8 (Graham Sturt), Holie (Valentijn van Santvoort), Gardeners (Maira Evers) en Chris Out. Profiteer van de take-aways die worden meegegeven om het consumentenbedrag te beïnvloeden.
ISMI, het grootste business-to-shopper platform, strijkt neer met het event Shopper Marketing Update Live! neer in Taets. Onder het thema ‘Shopper 2025’ zal moderator Jurgen Mohr van Brompton Road specialisten vanuit verschillende invalshoeken op het podium verwelkomen. Andy Austin (The Industrious) gaat in op ‘creative use of new technologies to influence shopper behaviour’, Dirk van Eunen van Kega gaat in op de digitale transitie op de beursvloer. Co-founder van GetEase, Ilona van Wegen (ex-Google en ex-Heineken) neemt je vervolgens mee in de wereld van Google en Martin de Munnik (Neurensics) geeft je vanuit neuromarketing optiek inkijk in het effect van een verpakking op de prijs.
De Packaging Innovations beurs is op 17 en 18 november 2021 te bezoeken in Taets Zaandam.
Lees ook:
Dit artikel delen op je eigen website? Geen probleem, dat mag. Meer informatie.