Door: redactie - 13 juni 2025 |
In een podcast van STEM Industrial Marketing Community gaat Ton Oosterwijk in gesprek met Global Marketing Manager Chris van der Deijl van Broekman Logistics.
Daarin vertelt Chris hoe Broekman Logistics zich herpositioneert als specialist van op maat gemaakte diensten in complexe markten zoals machinery, chemicals en industrial equipment.
Enkele high-lights uit het gesprek:
🔹 Marketing is van alle medewerkers: hoe de slogan Looking Beyond van binnenuit ontstond.
🔹 Waarom rebranding meer (veel meer!) is dan een nieuw logo.
🔹 En hoe value-added services – denk bijvoorbeeld aan assemblage – het verschil maken.
Podcast: Mooi weekend-luistervoer voor wie marketing wil laden met betekenisvolle impact vanuit waardecreatie
In de STEM Podcast spreken we met marketeers van toonaangevende technische maakbedrijven. Dat doen we aan de hand van het STEM programma: Waarde herkennen en ontdekken, Waarde creëren en Waarde leveren. Dit komt terug in onze opleiding voor techneuten die de werkelijke kracht van marketing en business development willen leren kennen 👉
Dit artikel delen op je eigen website? Geen probleem, dat mag. Meer informatie.