Door: Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Community) - 3 oktober 2025 |
In een nieuwe aflevering van de STEM Podcast praat Ton Oosterwjik met Jeroen Brands, marketeer bij AWL, een aan de maakindustrie verbonden bedrijf dat wereldwijd actief is in procesautomatisering en robotisering. Jeroen laat zien dat échte waarde niet in het product zit, maar in het vinden van de pijn bij de klant en hoe je van daaruit oplossingen bouwt die verschil maken.
In de podcast bespreken we thema’s als co-creatie met klanten, de rol van technische kennis in je marketingaanpak én waarom een vleugje entertainment en verrassing ook in B2B onmisbaar zijn. Waardecreatie begint met luisteren, doorvragen en samen bouwen om te herkennen wat waarde is voor afnemers/gebruikers, waarde te creëren en vervolgens ook te leveren.
Wil je zelf meer weten hoe je in jouw technische maakbedrijf waarde kunt herkennen, creëren en leveren? Kijk dan op de website van STEM 👉https://stemcommunity.nl/ voor kennisblogs, masterclasses en natuurlijk de opleiding Business Development in de techniek.