Hoe maak je techniek tastbaar voor klanten? (podcast)

Podcast

In deze STEM-podcast praat Ton Oosterwijk met John Lagerwerf (marketeer bij Festo, over waardecreatie in maakindustrie en  technische B2B. Hoe je ontdekt wat waarde is voor de klant, hoe je die creëert en hoe je die levert.

John laat zien hoe Festo marketing inzet als verlengstuk van sales, met een steeds persoonlijkere, data-gedreven klantreis. Van experience centers tot rijdende demonstratietrucks—alles draait om klantbeleving, educatie en samenwerking.

Ook praten John en Ton over kennisdeling en hoe dit bijdraagt aan duurzame klantrelaties. En ook waarom het versimpelen van complexe oplossingen cruciaal is voor effectieve marketing in technische sectoren.

Een inspirerend gesprek over techniek, creativiteit en klantgericht denken. Beluister hier de hele podcast: Hoe Festo waardecreatie in techniek tastbaar maakt.

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

Willem de vries

Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Community)

Startte in 2006 een eigen marketingadviespraktijk en nam van daaruit in 2008 een belang in STEM Industrial Marketing Community. In zijn functie als managing partner behartigt hij niet alleen de (marketing)belangen van opdrachtgevers en de eigen organisatie. Hij houdt zich ook nadrukkelijk inhoudelijk bezig met het aanbod van de marketingopleidingen van STEM. Willem is mede-auteur van het boek: Marketing is geen reclame.
Lees meer van: Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Community)

Algemeen - Uitgelicht

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.