Slechts 16% klantenservice afdelingen van productiebedrijven voelt zich in staat om zijn werk effectief te doen

klantenservice afdelingen

De productie-industrie is de afgelopen jaren voor steeds grotere uitdagingen komen te staan, zoals toenemende wereldwijde concurrentie, verstoringen in internationale toeleveringsketens, veranderende voorkeuren van klanten, werken op afstand, omscholing van arbeidskrachten en fundamentele verschuivingen in het aanbod van producten en diensten.

Hoewel je hier op veel manieren op kunt reageren, is één ding zeker. Om te kunnen concurreren en gedijen, richten producenten zich overal ter wereld intensief op het verbeteren van de klantervaring.

Met Zendesk voor productiebedrijven bundel je de kracht van je aangesloten apparaten en verschillende systemen, zodat je over een oplossing voor klantenservice beschikt waarmee je agents meer kunnen doen.

Meer informatie over Zendesk.

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

Dit artikel delen op je eigen website? Geen probleem, dat mag. Meer informatie.

Avatar foto

Redactie

Dit nieuws is samengesteld door de redactie van IndustrieVandaag.
Lees meer van: Redactie

Algemeen - Uitgelicht

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.