Problemen arbeidsmarkt en de waarde van personeel (Podcast)

Podcast

Het is ‘lazy summertime’ een mooie tijd voor een soort STEMmergizer volgens Maarten Hummelen (Directeur/eigenaar van GSE Dispensing), samen met Leo Hitzert (Business Development Priva) onze gasten tijdens de opname van de eerste STEM-podcast. Daarin praten Ton Oosterwijk en Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Community) met hen over de problemen over de arbeidsmarkt en de waarde van personeel.

“Een van de belangrijkste aspecten bij een bedrijf is dat de medewerkers weten dat ze niet alleen een product moeten maken maar dat ze ook weten waar ze aan werken. En dat werken is een groter geheel.”

Benieuwd naar het hele verhaal en de energie die van de discussie uitgaat?
Beluister dan deze podcast via Spotify of Apple podcast via deze link.

Lees ook:

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

Dit artikel delen op je eigen website? Geen probleem, dat mag. Meer informatie.

Willem de vries

Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Centre)

Startte in 2006 een eigen marketingadviespraktijk en nam van daaruit in 2008 een belang in STEM Industrial Marketing Centre. In zijn functie als managing partner behartigt hij niet alleen de (marketing)belangen van opdrachtgevers en de eigen organisatie. Hij houdt zich ook nadrukkelijk inhoudelijk bezig met het aanbod van de marketingopleidingen van STEM. Willem is mede-auteur van het boek: Marketing is geen reclame.
Lees meer van: Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Centre)