Dé (technische) B2B Kerstfilm-contest 2022

Kerstman Kerstfilm award

Tijdens het STEMmingscafé van vrijdag 23 december wordt de (technische) B2B Kerstfilm award uitgereikt tijdens de Kerstspecial van het STEMmingscafé.

Een contest in Kerststemming waarin alles dat met marketing en communicatie samenkomt, wordt beoordeelt door de deelnemers aan het STEMmingscafé. Want we willen niet alleen een award uitreiken maar ook lering trekken uit alle (technische) B2B Kerstfilms die getoond worden.

Een contest waarbij het vooral draait om de eer. Maar waarbij ook een Kerstfilm award wordt uitgereikt geproduceerd op een productiewijze anno 2022.

Ben jezelf van plan om een Kerstfilm te maken? Heb je er al één? Of ken je een technisch bedrijf dat een Kerstfilm lanceert de komende weken? Of wil je graag gewoon meekijken op 23 december?

Klik hier voor meer informatie en schrijf je in als deelnemer/bezoeker

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

Dit artikel delen op je eigen website? Geen probleem, dat mag. Meer informatie.

Willem de vries

Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Centre)

Startte in 2006 een eigen marketingadviespraktijk en nam van daaruit in 2008 een belang in STEM Industrial Marketing Centre. In zijn functie als managing partner behartigt hij niet alleen de (marketing)belangen van opdrachtgevers en de eigen organisatie. Hij houdt zich ook nadrukkelijk inhoudelijk bezig met het aanbod van de marketingopleidingen van STEM. Willem is mede-auteur van het boek: Marketing is geen reclame.
Lees meer van: Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Centre)