Boon Edam: 150 jaar relevant door waardecreatie en vernieuwing (Podcast)

Boon Edam

Waardecreatie begint niet bij een product, maar bij het begrijpen van wat je klanten écht nodig hebben. Markten en technologieën veranderen continu. Het gesprek met je klant is de motor voor vernieuwing. Boon Edam laat zien hoe je als technisch B2B-bedrijf relevant blijft door marktontwikkelingen te vertalen naar product- én diensteninnovatie, en nieuwe proposities te koppelen aan nieuwe doelgroepen.

In deze podcastaflevering van de STEM Industrial Marketing Community hoor je hoe Henk Goede al meer dan 30 jaar werkt aan het herkennen, creëren en leveren van waarde aan de hand van concrete voorbeelden zoals een innovatieve draaideur op Schiphol en het verhogen van servicekwaliteit door focus.

We bespreken hoe Boon Edam zijn proposities voortdurend aanpast aan veranderende marktomstandigheden, regelgeving en klantverwachtingen. Henk benadrukt dat waardecreatie niet alleen draait om technische innovatie, maar ook om het versterken van relaties, het bieden van relevante content voor uiteenlopende doelgroepen en het vertalen van klantwensen naar praktische, haalbare oplossingen. Of zoals Henk het zelf zegt: “Praten met je klanten klinkt misschien als een cliché, maar zonder dat gesprek kom je er vandaag de dag gewoon niet.”

Deze aflevering biedt een inspirerend kijkje in hoe je als technisch B2B-bedrijf waardevol kunt blijven in een snel veranderende wereld door de markt continu te ‘lezen’, klanten actief te betrekken en vernieuwing structureel onderdeel te maken van je bedrijfs-DNA.

En wil je zelf aan de slag met een praktische aanpak van strategische marketing? Kijk dan eens op de website van STEM Industrial Marketing Community naar onze opleiding Business Development in technische B2B.

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEVEN EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

MAANDAG: EVENTS OVERZICHT
VRIJDAG: NIEUWS OVERZICHT

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

Willem de vries

Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Community)

Startte in 2006 een eigen marketingadviespraktijk en nam van daaruit in 2008 een belang in STEM Industrial Marketing Community. In zijn functie als managing partner behartigt hij niet alleen de (marketing)belangen van opdrachtgevers en de eigen organisatie. Hij houdt zich ook nadrukkelijk inhoudelijk bezig met het aanbod van de marketingopleidingen van STEM. Willem is mede-auteur van het boek: Marketing is geen reclame.


Lees meer van: Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Community)

Algemeen - Uitgelicht

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEVEN EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

MAANDAG: EVENTS OVERZICHT
VRIJDAG: NIEUWS OVERZICHT

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.