Koninklijke Oosterberg en Van Egmond Groep eerste ‘leader’-certificaat van Schneider Electric

Van Egmond Groep

Schneider Electric heeft Koninklijke Oosterberg en Van Egmond Groep als eerste partners binnen het e-commerce samenwerkingsprogramma Best Online Partner Programma (BOPP) benoemd tot ‘leader’. BOPP is een innovatief partnerprogramma gericht op het versnellen van de e-commercetransformatie voor klanten door intensieve samenwerking.

Samen met partners zoals Koninklijke Oosterberg en Van Egmond Groep wil Schneider Electric de e-commerce-ervaring voor klanten verbeteren door onder meer het delen van data, het gezamenlijk ontwikkelen van online tools en uitvoeren van datagedreven digitale campagnes. Het BOPP-programma helpt Schneider Electric bij het realiseren van haar doelstelling om in 2025 minimaal 50% van de gedistribueerde omzet te realiseren via e-commerce.

Danielle van der Steen, Schneider Electric: “Wij zijn trots dat we Van Egmond en Oosterberg als Leader voor het BOPP-programma hebben gecertificeerd. Met het programma dagen we elkaar uit om de beste online beleving te geven aan de klant. Door middel van transparantie zorgen we voor een gezamenlijke online groei en zijn we klaar voor de toekomst.”

Van Egmond Groep eerste BOPP-gecertificeerde partner

Van Egmond Groep was vorig jaar de eerste BOPP-gecertificeerde partner in Nederland. Een jaar later behalen zij het ‘leader’-certificaat. Patrick Tijssen afdeling eCommerce van Van Egmond: “De intensieve samenwerking in het programma verloopt zeer prettig en open. Schneider Electric daagt ons met dit programma uit telkens een stapje verder te zetten.”

Ook Koninklijke Oosterberg behaalde recent het leader-certificaat. Jeroen Nijhuis, afdeling E-business van Oosterberg: “Het BOPP-programma geeft ons de kans om nauw samen te werken met Schneider Electric. Dit doen we door inzichten te delen waarmee we gezamenlijk datagedreven digitale campagnes kunnen opzetten en sneller in kunnen spelen op markttrends. We kunnen sneller groeien en hebben toegang tot allerlei technologische voordelen. Zo maken we onze online winkelervaring nóg beter en kunnen we onze klanten optimaal van dienst zijn.”

Criteria voor een BOPP-certificaat

Om lid te worden van de BOPP moeten partners voldoen aan verschillende e-commercecriteria. Dit bepaalt het ondersteuningsniveau. Deze zijn onderverdeeld in 3 niveaus: Novice, Adopter en Leader. Afhankelijk van het niveau ontvangt de partner meer ondersteuning, geavanceerde digitale tools en budget voor de uitvoering van het programma. Om de certificering te behalen, verbindt een partner zich ertoe om groeidoelstellingen te halen op basis van zijn niveau.

Meer informatie bij Schneider Electric

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

Dit artikel delen op je eigen website? Geen probleem, dat mag. Meer informatie.

Avatar foto

Redactie

Dit nieuws is samengesteld door de redactie van IndustrieVandaag.
Lees meer van: Redactie