LAPP investeert in groeistrategie met Sjoerd van Schaick

Sjoerd van Schaick

Om het marktaandeel nog beter te kunnen vergroten met betrekking tot strategische en structurele uitdagingen voor de toekomst, heeft Sjoerd van Schaick per 1 februari 2024 de verantwoordelijkheid aanvaard als Commercieel Directeur en Country Manager bij LAPP Benelux.

Sjoerd van Schaick heeft Technische Bedrijfskunde gestudeerd aan de Avans Hogeschool in Tilburg en een Executive MBA aan de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit in Rotterdam.

In het afgelopen decennium heeft Sjoerd van Schaick verkoop- en verkoopmanagementrollen vervuld op het gebied van connectiviteit. Enkele van Sjoerd’s eerdere functies zijn onder andere Director of Sales – Global Accounts EMEA & APAC voor Wesco en Channel & Business Development Manager EMEA voor Belden.

“De markt is voortdurend aan verandering onderhevig, dus we moeten onze positie in de markt zekerstellen door te investeren in onze klanten. Hoe kunnen we de uitdagingen van onze klanten beter begrijpen om hen te helpen de juiste oplossingen te vinden,” zegt Sjoerd van Schaick. “Naast de mogelijkheid voor onze klanten om via onze online kanalen te bestellen, is het van groot belang hen te ondersteunen met op maat gemaakte diensten, zodat zij zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten.”

Sjoerd zal de dochteronderneming LAPP Benelux leiden. Hij en zijn team zullen werken aan een groeistrategie die LAPP in staat zal stellen meer marktaandeel te verwerven in de Benelux. Een kernelement zal zijn het verhogen van de verkoop en uitbreiding binnen bestaande en nieuwe klanten.

Meer informatie over LAPP Benelux

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE ONTWIKKELINGEN!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

Dit artikel delen op je eigen website? Geen probleem, dat mag. Meer informatie.

Avatar foto

Erik de Jong (Advercom)

Erik bevindt zich al ruim 18 jaar in de uitgeefwereld. Hij studeerde HEAO Bedrijfseconomie en was betrokken bij het industriële automatiseringsvakblad Automatie|PMA en het vakblad Vision+Robotics. In 2020 richtte hij samen met Yuk Chi Kan het online nieuwsplatform IndustrieVandaag op. Momenteel is Erik uitgever bij Industrievandaag.nl, waar hij zijn uitgebreide kennis van online uitgeven, SEO en AI inzet. Zijn bedrijfseconomische achtergrond en technische inzichten maken hem een unieke speler in de in de wereld van industriële automatisering en digitale publicatie.
Lees meer van: Erik de Jong (Advercom)