Door: Redactie - 10 december 2021 |
Kerstmis is de tijd van warmte en gezelligheid. Voor veel bedrijven is het ook het moment voor een tranentrekkende kerstcommercial. Technisch handelsbedrijf Hitma kon natuurlijk niet achterblijven en lanceert dit jaar de ultrakorte kerstfilm; ‘Hitma en de spoorloze specialisten’. Met een glansrol voor Michiel Jansen, directeur van de Hitma Groep.
Kerst is een tijd van samenzijn en vreugde, maar in de kerstcommercial van Hitma zien we aanvankelijk een heel ander beeld. Michiel Jansen, de directeur van Hitma, zit eenzaam en alleen in het Hitma-pand in Uithoorn. Hij doet zijn uiterste best om het bedrijf draaiende te houden en is zelfs ‘s nachts aanwezig. Dit is natuurlijk geen houdbare situatie en roept de vraag op; waar zijn al zijn medewerkers gebleven?
Op een gegeven moment ziet Michiel iemand in een rood kostuum voorbijlopen. Plotseling staat er een magisch cadeau voor hem op de deurmat. Dit bijzondere cadeau zorgt ervoor dat alles, hoe kan het ook anders met kerstmis, toch nog goed komt. Uiteindelijk beleeft hij samen met de Hitma-specialisten een magische kerst.
De medewerkers van Hitma hebben met veel plezier aan de kerstcommercial gewerkt. Het marketingteam heeft de video zelf gemaakt. Dit toont de toewijding en het teamwerk van het personeel, niet alleen in hun dagelijkse werkzaamheden, maar ook bij het maken van deze bijzondere kerstboodschap.
De kerstcommercial van Hitma vertelt een verhaal van eenzaamheid, toewijding en uiteindelijk vreugde en samenzijn. Het is een weerspiegeling van de waarden van het bedrijf en de toewijding van hun medewerkers, zelfs in de meest uitdagende tijden. Met een magisch cadeau en een beetje kerstwonder, komt alles uiteindelijk toch nog goed. Het is een boodschap van hoop en optimisme, die we allemaal kunnen gebruiken in deze feestelijke periode.
Voor extra verbondenheid en saamhorigheid tijdens de feestdagen organiseert Hitma een winactie met als prijs de blauwe foute kersttrui die de specialisten in de kerstcommercial dragen. Meedoen kan via de Hitma-socials (Facebook, Instagram, Twitter en/of LinkedIn) of via deze link.
Lees ook:
Dit artikel delen op je eigen website? Geen probleem, dat mag. Meer informatie.